Lelaily

Lepas keluar hari sabtu dengan Asna, keluar pula dengan Laily.
Ini dah kira boros dan berfoya - foya tahap kecipanan ni.

Muka mintak kaki setempek tepi pipi
Jumaat : Keluar dengan kakak ipar.
Sabtu : Keluar dengan Asna.
Ahad : keluar dengan Laily.

Disebabkan kecerdasan otak dan kesempitan wang yang dilalui, hehe
Aku pun berjimat cermatlah. habis takkan nak mabuk keluar duit kot.
Mau mengemis aku dekat Sunway. kang ada panggil aku batak hot dekat sunway.
Padahal minum chatime, then talk about old times bersama cik idan. Haha bidan.

Arca hasil dari lepak. 




Sampai sekarang aku taktahu motif Bidan srurh interframe hp dia.


Lepas lepak Chatime hanya sebab nak tunggu pukul 3 punya pasal, off we go to de pauh garden. 
Sebab lelali ni craving for burger besar tu. tengok tengok takde lagi. haha.
Kesian jemah nengok. Ish ish ish., Sabar, lain kali kita pergi bukak puasa sekali ek.
Makan lah burger komtar ke perangin mall ke ikut suka lah.


Lepas jejalan yang menjimatkan duit ini sebab bidan belanja. wehoooo!
Aku pun ngajak lah pergi jogging since lemak bertepu dekat badan.

Haih, semput berlari. and one more thing takde gambar sebab aku lupa bawak phone.
Haih. baru satu round dah semput, penat tercungap - cungap, miinum plak air 100 plus
edisi tak sedap. menambahkan lagi rsa penat berganda.

Anyways, Misssssssss youuu makcik.
dulu 24jam jumpa, sekarang memang jarang.
haih. hope our friendship/sisterhood/soulsister could last long till death and hereafter.

Me love you 


No comments: